גורם בכיר מצהיר: "מפסיקים לטפל בשיבוצים, הכל עובר לביהמ"ש"

    משרד החינוך יתקשה להתמודד עם הבעיה, ועשרות תלמידות, אולי אפילו מאות, בכל רחבי הארץ, ילכו לבתי המשפט. אלו, ללא ספק, יאלצו את המוסדות והרשויות, לפתור את בעיות השיבוץ
    חיים משה 10 Comment on גורם בכיר מצהיר: "מפסיקים לטפל בשיבוצים, הכל עובר לביהמ"ש"

    תפנית בלתי צפויה: בכיר ברשויות המקומיות החרדיות מצהיר דרמטית כי לאור החלטות גדולי ישראל, העסקונה החרדית תחדל כליל מלטפל בשיבוצים, מהלך שיעביר את הטיפול במאות בנות לבתי המשפט • "הגענו למצב של 'שישרף המועדון'"

    משרד החינוך יתקשה להתמודד עם הבעיה, ועשרות תלמידות, אולי אפילו מאות, בכל רחבי הארץ, ילכו לבתי המשפט. אלו, ללא ספק, יאלצו את המוסדות והרשויות, לפתור את בעיות השיבוץ
    17:55
    19.05.24
    אלעד כהן ויהודה שוקרון No Comments on טובים השניים: הנשק הסודי שהודו מכרה לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "לא אגע יותר בשיבוצים. הגענו למצב של 'שישרף המועדון'. אם כמה מנהלים חושבים שינהלו מלחמה נגד השיבוצים הצודקים והמאולצים שלנו, מהשנה שעברה – הכל עובר, לצערי, לבית המשפט".

    במילים חריפות אלה, מגדיר בכיר באחת מהרשויות המקומיות החרדיות ל"קול חי", את המצב הסבוך שיהיה כאן מהשנה הבאה, ערב שנת הלימודים. הכל, לדבריו, בעקבות הוראת גדולי ישראל – הן מרן הגראי"ל שטינמן ומרן הגר"ח קניבסקי במכתב מהשבוע והן מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, כי אין לשום גורם חיצוני, כולל העיריות, להתערב בשיבוץ בנות לסמינרים.

    לדברי הבכיר, בשנה הבאה הוא והצוות שלו בעירייה, לא יטפלו בשיבוצים. "מה שיקרה בפועל, העירייה לא תשבץ, לבנות ולהוריהן לא תהיה ברירה והם יגישו ערערים למשרד החינוך. משרד החינוך יפנה בעצמו לסמינרים – כי אנחנו, ברשויות, מנועים בהוראת גדו"י להתערב – והסמינרים יוותרו עם עשרות בנות שלא יתקבלו. משרד החינוך יתקשה להתמודד עם הבעיה, ועשרות תלמידות, אולי אפילו מאות, בכל רחבי הארץ, ילכו לבתי המשפט. אלו, ללא ספק, יאלצו את המוסדות והרשויות, לפתור את בעיות השיבוץ. אנחנו ברשויות נאמר לבתי המשפט שמשרד החינוך לא מממן אותנו ואין לנו חיוב להתערב, מה גם שגדולי ישראל אסרו עלינו להתערב".

    הדברים החריפים הללו, שנאמרים בימים שעדיין כמה עשרות בנות טרם נקלטו בסמינרים, צפויים לעורר סערה. ל"קול חי" נודע כי בנות רבות ששובצו על ידי הרשויות המקומיות, סורבו על ידי כמה ממנהלי הסמינרים, ובנות אחרות לא הלכו לסמינרים אליהם שובצו, בגלל סירוב ההורים לשיבוץ.

    כעת, משפורסמה הוראות גדולי ישראל והמועצת האגודאית, המצב יילך ויחריף, וכהגדרת הבכיר המוניציפאלי ששוחח היום עם "קול חי", בכל המהלך הזה אשמים מנהלי הסמינרים. "עד שיש ברשויות החרדיות אנשים חרדים שעוסקים בשיבוץ, בהתייעצות מתמדת עם רבני הערים השונות – כעת, בגלל מנהל אחד או שניים שהצליחו להפיץ מידע לא נכון אודות פעולות השיבוץ שלנו ברשויות המקומיות, עשרות ומאות בנות עלולות להישאר ללא סמינר, גם השנה ובעיקר בשנה הבאה".



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      במי הוא בועט בדיוק הבכיר הזה? בגדולי ישראל?
      מה זה "ישרף המועדון" עם כזה סגנון וכזו משוואה סמינרים-מועדון
      הוא מתפלא למה אנשי חינוך לא יכולים לשתף עמו פעולה

      1. הווא בועט בדיוק באותם 'אנשי חינוך' כפי שאתה מכנה אותם- המושחתים, שהחליטו להפיץ שקרים ע"מ למנוע מאותן בנות איכותיות להיכנס לסמינרים, עם אנשי 'חינוך' שכאלו אין ברירה אחרת אלא לטפל בהם בצורה חוקית- "אילולי מוראה של מלכות…. חיים בלעו…"
        לתשומת ליבך….

    2. 9

      להורים לא כדאי להילחם על חשבון בריאות הנפש של ביתם.
      ההפליה היא תופעה גרועה מאוד, אבל ההורים צריכים לא להתפתות לתקשורת ולא להשאיר את הבת בבית.
      הנזק שנגרם לבת הוא עצום !
      היא מרגישה דחויה !
      כולם יודעים שלא קיבלו אותה.
      ובסוף, כל הסמינר יודע שזאת היא שלא רצו אותה.
      לכן מי ששכל בקודקדו, ישלח את ביתו לסמינר ספרדי, וישמור עליה.

    3. 8

      בואו תראו איך השחיתות באגף החינוך בבית שמש חוגגת יושבים שם שני חרדים שמשבצים תמורת כל המרבה במחיר!! בושה סוחרים בבנות סמינר !! ישראל 2016 מגיע להם הגיע הזמן שיעשו לזה סוף!!!!!!!

    4. 7

      למה לדחוף ילדה בכח, למקום שלא רוצה אותה? לי היו בעיות עם הבן האשכנזי שלי, ולא בכל ישיבה רצו אותו, מעולם לא ניסיתי לדחוף בכח, לא רציתי להיות אסירת תודה

      1. לך היו בעיות עם הבן האשכנזי שלך- כנראה שהיו בעיות אמיתיות!!!
        לבנות האלו אין כל בעיה אמיתית!!
        ובת שנכנסת לסמינר אשכנזי ממש לא אמורה באמת להרגיש אסירת תודה לאותו הסמינר, הוא עשה מה שהיה חייב לעשות!!!

        1. זוהי הנקודה, כשיש בעיה עם הבן האשכנזי, אז ברור שזה בעיה אמיתית, אבל אם זה עם הבן הספרדי אז זה ברור עדתי ולא בעיה אמתית….

    5. 6

      נכון מאוד, הם לא נקראים אנשי חינוך
      הגיהנום מחכה להם על העוול ועגמת הנפש שגרמו לבנות ולמשפחותיהם